A mai online technológiák közül a Google kereső funkcióit mindenki használja valamire nemde? Valaki éppen most is miközben Ön ezt olvassa (én pedig írom ezt a bekezdést), bútort vagy autóalkatrészt esetleg éppen szállást keres a család következő nyaralására. Ahány ember annyiféle szituáció, élethelyzet és nem utolsó sorban Google keresés. Azonban egy közös, a keresés célja mindig legalkalmasabb találat, amely megoldja az adott szituációt, élethelyzetet.
A PPC marketing (Pay Per Click - kattintás alapú hírdetés rendszer) kifejezetten a Google keresés elősegítését teszi lehetővé, ugyanis a megfelelő információ, termék vagy szolgáltatás megtalálása nem mindig olyan egyszerű a kereső felhasználóknak. A PPC marketing lehetővé teszi, hogy az Ön weboldala az adott témában (szolgáltatások, termékek) célzottan a kereső ügyfelek számára az első három Google találat oldalon jelenjen meg és tűnjön ki a többszáz konkurense közül. Azért ez nem hangzik rosszul ugye?
Naná! Néhány ezer forintal már több száz, nagyobb tőke esetén több ezer olyan látogatót generálhatunk weboldalára amely kifejezetten az adott témára keres rá, amelyben az Ön vállalkozása is érdekelt. Magyarul ha fizikai boltal rendelkezik, ez olyan lenne mintha egyik napról a másikra megduplázódna az odatévedők száma. Ezeket olvasva a PPC marketinget lehet erőteljesnek neveznünk, igaz?
"Oké, de mit ad nekem egy online marketing kampány?" - kérdezte egy laikus webáruház tulajdonos, akinek még abban az évben +20 millió forintos bevétele kerekedett, miután belevágott ppc alapú marketingbe.
Amikor mi egy olyan Ügyfélel állunk szemben aki semmiféleképpen nem tartja fejlődésnek az online jelenlétet és csak pénzkidobásnak tartja, mindig feltesszük a kérdést: Hogyan fognak pont Magára találni a több száz olyan opció közül amelyet Ön is csinál, csak marketing nélkül? De van jobb kérdésünk: Miért pont Önt válasszák, ha előbb megtalálják azt/akit/amit keresnek?
Ahhoz, hogy ténylegesen megértsük az erejét a PPC marketingnek a kereső szemszögéből kell gondolkodnunk:
Át kell kapcsolni agyunkat Ügyfélközpontúvá ahhoz, hogy segíteni tudjunk az Ügyfélnek hamarabb és az adott paramétereinek megfelelően megoldani a szituációját, élethelyzetét, igényeit. Ez egyenlő ma egy hatásos online marketing kampánnyal, amely egyenlő a vállalkozás növekedéssel.
A konzultáció után teljesen átláttam a helyzetünket, már csak emiatt is megérte együttműködnünk veletek. Az eredmények meg hát önmagukért beszéltek. Köszönjük munkátokat!